Mentalne mape i mnemotehnike – radi bolje koncentracije i učinkovitosti u učenju!
Radionice su namijenjene osnovnoškolcima i srednjoškolcima!
Mentalne mape vizualni su prikaz znanja koji u formi crteža (sheme) sadržavaju pojmove, riječi, rečenice ili simbole. Takav način omogućuje konkretnije i jasnije razumijevanje odnosa među pojmovima. Zahtijeva vrijeme, trud i koncentraciju prilikom promišljanja o izradi i konačno u razumijevanju prikazanog. Na taj način informacije se podrobnije istražuju te više i dubinski razumiju. Radi se o kreativnoj tehnici učenja koja kao krajnji produkt biva jedinstvena za svako gradivo ili predmet kojem se pristupa.
Pojedini pojmovi mogu se lakše povezati i naučiti uporabom mnemotehnika u obliku slika, simbola, broja, riječi ili rečenica koje služe lakšem upamćivanju sadržaja.

cORGANIZACIJA RADA:
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA? Za učenike osnovnih i srednjih škola.
KADA? U subotu, 09.04.2022. od 15:30 do 17:00 sati.
Radionica se održava jednom mjesečno u trajanju od 90 minuta.
KOLIKO? Cijena radionice je 150,00 kn.
Uplatu je potrebno izvršiti prije početka radionice.
GDJE? Radionica se provodi na adresi Rudeška cesta 160A ili Kreševska ulica 4A u malim grupama uz individualizirani pristup svakom polazniku.
Mjesto u grupi osiguravate prijavom na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
M: +385 (0)91 5021727
Sudjelovanjem na ovoj radionici, pod vodstvom socijalne pedagoginje i trenerice Mindfulness tehnika disanja daje se prilika boljeg razumijevanja uma što će biti korišteno s ciljem izrade slikovitog, jasnog i jezgrovitog prikaza apstraktnih pojmova ili brojki u obliku crteža.
Kratkom vježbom mindfulnessa polaznici će imati priliku iskustveno upoznati ove sastavnice funkcioniranja ljudskog uma. Kreativnom izradom mentalne mape obradit će se konkretno školsko gradivo koje može predstavljati problem, ali će to u ovom slučaju biti samo i jedino, interesantan izazov kojemu će se doskočiti na ekspresivan način!
Poznavanjem pojma i načina kreiranja mnemotehnika olakšat će se prikaz različitih podjela, važnih teza i središnjih značenja teksta.
Svi polaznici dobivaju materijale za daljnju primjenu naučenih metoda.
Za radionicu je potrebno pripremiti:
- Školska knjiga ili bilježnica sa značajnim gradivom
- Olovka, drvene bojice, flomasteri, markeri (što god još može pobuditi kreativno izražavanje)
- Volja i dozvola za iskušavanjem nečeg novog ili obogaćivanjem postojećeg

Voditeljice:
Ema Patrčević, magistra socijalne pedagoginje i polaznica certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska. Tijekom studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu susrela se s filozofijom mindfulnessa. Diplomirala je provedbom za, tu potrebu kreiranog, treninga kontrole ljutnje s tehnikama mindfulnessa s mladima u institucionalnoj skrbi. Po završetku studija, postaje suosnivačica udruge Mindfulness Hrvatska gdje se dodatno, u suradnji s Mindfulness Association UK i Mindfulness Association Poland, usavršava u tom području. Veseli ju istraživanje novih pristupa rada s djecom i mladima,a najviše cijeni art i ekspresivne tehnike. Provedbom ovog treninga učenja, želi polaznicima ponuditi mogućnost istraživanja drugačijeg pogleda na učenje te zasaditi novo sjeme koje će oni, ako procijene korisnim i interesantnim, uzgajati i oblikovati baš po svojoj mjeri.
Ivana Kurtov, magistra socijalne pedagogije, edukatorica gestalt psihoterapije i certificirana
mindfulness učiteljica u suradnji s Udrugom Mindfulness Hrvatska i UK Mindfulness Association. Završava edukaciju za joga učitelja u Australiji s posebnim interesom u radu na području mentalnog zdravlja. Više godina radi kao savjetodavni terapeut u liječenju poremećaja hranjenja i poremećaja uzrokovanih stresom i traumom. Za vrijeme studija razvija veliku želju u istraživanju mindfulnessa što je dovodi do toga da zajedno s kolegama osnuje Udrugu Mindfulness Hrvatska. Svoje iskustvo u radu s mladima i odraslima temelji na cjelovitom/holističkom pristupu implementirajući iskustva i znanja s područja socijalne pedagogije, mindfulnessa, kliničkog terapijskog iskustva i terapijske joge. Svoju inspiraciju nalazi u vlastitim radostima i načinu brige za sebe za koju vjeruje da može biti kreativan i prekrasan proces. Naučiti mlade o vlastitom tijelu i umu može postaviti čvrsto temelje za ostatak života. Učenje nekog sadržaja je proces upoznavanja sebe, svojih kapaciteta i potencijala. Njena želja je prenijeti poruku o različitosti učenja kao bogatstvu mlade osobe, ponuditi iskustvo u kojem će mlada osoba moći prepoznati i izgraditi povjerenje u sebe što je onda najvažniji pokretač svih akcija. Smatra da je vrlo važno pristupiti učenju na cjeloviti način, uključujući tijelo, um i duh kako bi se u procesu učenja moglo očuvati i unaprijediti mentalno i fizičko zdravlje, upoznati svoje potencijale i prenijeti ih u svijet.