Mentalne mape i mnemotehnike – ONLINE radionice

Mentalne mape i mnemotehnike – radi bolje koncentracije i učinkovitosti u učenju! Radionice su namijenjene osnovnoškolcima i srednjoškolcima!

Mentalne mape vizualni su prikaz znanja koji u formi crteža (sheme) sadržavaju pojmove, riječi, rečenice ili simbole. Takav način omogućuje konkretnije i jasnije razumijevanje odnosa među pojmovima. Zahtijeva vrijeme, trud i koncentraciju prilikom promišljanja o izradi i konačno u razumijevanju prikazanog. Na taj način informacije se podrobnije istražuju te više i dubinski razumiju. Radi se o kreativnoj tehnici učenja koja kao krajnji produkt biva jedinstvena za svako gradivo ili predmet kojem se pristupa.

Pojedini pojmovi mogu se lakše povezati i naučiti uporabom mnemotehnika u obliku slika, simbola, broja, riječi ili rečenica koje služe lakšem upamćivanju sadržaja.

KADA? Radionica se održava jednom mjesečno i sastoji se od 90 minuta rada. Radionica se provodi putem ZOOM aplikacije u malim grupama (do 10 polaznika) uz individualizirani pristup svakom polazniku.

Sljedeća ONLINE radionica:

  • Subota, 13.03. od 10:00-11:30 sati

Svi polaznici dobivaju materijale za daljnju primjenu naučenih metoda.


Prisustvovanjem ovoj radionici, daje se prilika boljeg razumijevanja uma (načina na koji doživljavamo misli, emocije i tjelesne senzacije u svakom trenutku) što će biti korišteno u svrhu izrade slikovitog, jasnog i jezgrovitog prikaza apstraktnih pojmova ili brojki u obliku crteža. Jasno kao dan!

Kratkom vježbom mindfulnessa polaznici će imati priliku iskustveno upoznati ove sastavnice funkcioniranja ljudskog uma.

Kreativnom izradom mentalne mape obradit će se konkretno školsko gradivo koje može predstavljati problem, ali će to u ovom slučaju biti samo i jedino, interesantan izazov kojemu će se doskočiti na ekspresivan način!

Poznavanjem pojma i načina kreiranja mnemotehnika olakšat će se prikaz različitih podjela, važnih teza i središnjih značenja teksta.


ORGANIZACIJA RADA:

Radionica se održava jednom mjesečno i sastoji se od 90 minuta rada. Radionica se provodi putem ZOOM aplikacije u malim grupama (do 10 polaznika) uz individualizirani pristup svakom polazniku.

Za radionicu je potrebno pripremiti:

  • Veliki bijeli papir (može biti sastavljen lijepljenjem dva A4 papira)
  • Školska knjiga ili bilježnica sa značajnim gradivom
  • Olovka, drvene bojice, flomasteri, markeri (što god još može pobuditi kreativno izražavanje)
  • Miran kutak za iskušavanje vježbe mindfulnessa, kao i kreiranje mentalne mape
  • Volja i dozvola za iskušavanjem nečeg novog ili obogaćivanjem postojećeg

Cijena radionice: 150,00 kn

Uplatu je potrebno izvršiti prije početka tečaja.

Prijave i informacije na: om.art.radionice@gmail.com

M: +385 (0)91 5021727

Voditeljice:

Ema Patrčevićmagistra socijalne pedagoginje i polaznica certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska. Tijekom studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu susrela se s filozofijom mindfulnessa. Diplomirala je provedbom za, tu potrebu kreiranog, treninga kontrole ljutnje s tehnikama mindfulnessa s mladima u institucionalnoj skrbi. Po završetku studija, postaje suosnivačica udruge Mindfulness Hrvatska gdje se dodatno, u suradnji s Mindfulness Association UK i Mindfulness Association Poland, usavršava u tom području. Veseli ju istraživanje novih pristupa rada s djecom i mladima,a najviše cijeni art i ekspresivne tehnike. Provedbom ovog treninga učenja, želi polaznicima ponuditi mogućnost istraživanja drugačijeg pogleda na učenje te zasaditi novo sjeme koje će oni, ako procijene korisnim i interesantnim, uzgajati i oblikovati baš po svojoj mjeri. 

Ivana Kurtov, magistra socijalne pedagogije, mindfulness praktikant u edukaciji u suradnji Udruge Mindfulness Hrvatska i UK Mindfulness Association. Završava edukaciju za joga učitelja u Australiji s posebnim interesom u radu na području mentalnog zdravlja. Više godina radi kao savjetodavni terapeut u liječenju poremećaja hranjenja i poremećaja uzrokovanih stresom i traumom. Za vrijeme studija razvija veliku želju u istraživanju mindfulnessa što je dovodi do toga da zajedno s kolegama osnuje Udrugu Mindfulness Hrvatska. Svoje iskustvo u radu s mladima i odraslima temelji na cjelovitom/holističkom pristupu implementirajući iskustva i znanja s područja socijalne pedagogije, mindfulnessa, kliničkog terapijskog iskustva i terapijske joge. Svoju inspiraciju nalazi u vlastitim radostima i načinu brige za sebe za koju vjeruje da može biti kreativan i prekrasan proces. Naučiti mlade o vlastitom tijelu i umu može postaviti čvrsto temelje za ostatak života. Učenje nekog sadržaja je proces upoznavanja sebe, svojih kapaciteta i potencijala. Njena želja je prenijeti poruku o različitosti učenja kao bogatstvu mlade osobe, ponuditi iskustvo u kojem će mlada osoba moći prepoznati i izgraditi povjerenje u sebe što je onda najvažniji pokretač svih akcija. Smatra da je vrlo važno pristupiti učenju na cjeloviti način, uključujući tijelo, um i duh kako bi se u procesu učenja moglo očuvati i unaprijediti mentalno i fizičko zdravlje, upoznati svoje potencijale i prenijeti ih u svijet.