Teme i organizacija prvog susreta:

  • upoznavanje
  • predstavljanje programa
  • očekivanja
  • izazovi škole na daljinu (roditelji i djeca)
  • podrška u školovanju na daljinu (roditelji i djeca)
  • motivacija (teorijski i praktični dio)
  • mindfulness (teorijski i praktični dio)

Teme i organizacija drugog susreta:

  • osvrt na protekli tjedan (roditelji i djeca)
  • izazovi proteklog tjedna (roditelji i djeca)
  • motivacija (roditelji i djeca)
  • namjera (teorijski i praktični dio)
  • planiranje/organizacija vremena (teorijski i praktični dio)
  • mindfulness (vježba)

Teme i organizacija trećeg BOOSTER susreta:

  • zadovoljstvo novonaučenim tehnikama
  • uspješnost implementacije
  • prostor za poboljšanje
  • učvršćivanje novih obrazaca ponašanja
  • mindfulness (vježba)

ORGANIZACIJA RADA:

Trening održavamo ONLINE putem GOOGLE MEET aplikacije

Sve roditelje pozivamo da prilikom prijave navedu problematike vezane uz učenje s kojima se djeca i oni susreću u ovom periodu.

 

Cijena programa: 500,00 kn

 

Uplatu je potrebno izvršiti prije početka programa.

Prijave i informacije na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

M: +385 (0)91 5021727

 

Trening se održava pod vodstvom Eme Patrčevićmagistre socijalne pedagoginje i polaznice certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska. Tijekom studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu susrela se s filozofijom mindfulnessa. Diplomirala je provedbom za, tu potrebu kreiranog, treninga kontrole ljutnje s tehnikama mindfulnessa s mladima u institucionalnoj skrbi.

 

Po završetku studija, postaje suosnivačica udruge Mindfulness Hrvatska gdje se dodatno, u suradnji s Mindfulness Association UK i Mindfulness Association Poland, usavršava u tom području. Veseli ju istraživanje novih pristupa rada s djecom i mladima,a najviše cijeni art i ekspresivne tehnike. Provedbom ovog treninga učenja, želi polaznicima ponuditi mogućnost istraživanja drugačijeg pogleda na učenje te zasaditi novo sjeme koje će oni, ako procijene korisnim i interesantnim, uzgajati i oblikovati baš po svojoj mjeri.