Vikend program socijalno-emocionalnih vještina na principima mindfulnessa (svjesnosti u trenutku) namijenjen roditeljima djece školskog uzrasta i odrasle dobi!
- Roditelj ste koji ima osjećaj da u vašoj komunikaciji s djetetom stoji zid?
- Imate li kao roditelj iskustvo da osjećate jedno, a kažete drugo?
- Izgubite li pažnju s teme o kojoj želite komunicirate?
- Jeste li strogi prema svojoj roditeljskoj ulozi?
Ako ste se pronašli u ovim pitanjima, to znači da ste vi jedan sasvim normalan roditelj, a i da vaše dijete prolazi kroz svoje potrebe. Potpuno je normalno osjećati nesklad i nesporazum u komunikaciji. Upravo nas ti izazovi navode da se zbližimo jedni s drugima. Konflikti u komunikaciji ne znače nužno prekid ili narušavanje odnosa. Ako se znamo nositi s izazovima u komunikaciji, onda su konflikti i (ne)sporazumi ništa drugo nego prilika za transformaciju/promjenu/održavanje odnosa, izražavanje potreba, sigurnost u izražavanju autentičnosti i mjesto gdje se roditelj i dijete susreću u slušanju, prilici za razumijevanju, učenju i odnosu.

Suosjećajna komunikacija između djeteta i roditelja predstavlja potencijal sklapanju zdravih odnosa sa sobom i drugima u budućnosti te male osobe.
Komunikacije će uvijek biti, pitanja o tome kako komunicirati također, a sada je sve više upitnika iznad glave kako komunicirati u novim okolnostima u kojima se nalazimo. Nove okolnosti u kojoj su djeca sve češće doma i roditelji koji također rade od doma, pridonose i novim izazovima za komunikaciju. To mogu biti i izazovi koji su postojali od prije, ali ih je novonastala situacija osvijetlila.
UMIJEĆE RODITELJSTVA - vikend program socijalno-emocionalnih vještina pruža određene tehnike komuniciranja povezane s praksom mindfulnessa. Što to znači? Osoba koja je svjesna sebe može onda dovoljno dobro 'iskomunicirati' sebe. Prije komunikacije na van, učimo se biti u komunikaciji sa sobom. U odgojnim izazovima, roditelji često počinju razmišljati što bi i kako TREBALO biti. Kroz vještinu mindfulness uče se biti intuitivni i vidjeti kako se osjećaju, koju potrebu žele izraziti i da li je taj način usklađen situaciji.
Teme koje prolazimo kroz dvodnevni program:
- socijalno-emocionalne vještine
- prepoznavanje i izražavanje osjećaja
- empatija
- komunikacija srce srcu
- aktivno slušanje
- ja/mi/ti komunikacija
- svjesnost
- mindful roditeljstvo
- uloga blagosti prema sebi kao roditelju
- kutak samo-brige
Svjestan roditelj nije savršen roditelj, već dovoljno dobar. Ako osjećaš da ti kao roditelju treba podrška i želiš naučiti nešto više o sebi i biti blag/a prema svom roditeljstvu prvo, slobodno se prijavi na program!

ORGANIZACIJA RADA:
KOME JE NAMIJENJEN? Roditeljima djece školskog uzrasta i odrasle dobi.
KADA? U subotu, 12.03.2022. od 15:00 do 17:00 sati i nedjelju, 13.03.2022. od 15:00 do 17:00 sati.
Program se sastoji se od 4 sata rada raspoređenih na subotu i nedjelju poslijepodne.
KOLIKO? Cijena programa iznosi 500,00 kn za jednog roditelja ili 750,00 kn za roditelje koji dolaze u paru.
Uplatu je potrebno izvršiti prije početka tečaja.
Na programu ćete naučiti:
- Osnove socijalno emocionalnih vještina
- Set određenih vještina kojima se služimo u svakodnevnoj komunikaciji
- Da je izuzev komuniciranja bitno koliko smo u kontaktu sa sobom
- Da je važno izgraditi vlastiti stil i autentičnost u izražavanju (znanje + individualnost)
- Tehnike opuštanja i vlastitog reflektiranja
- O načinima samo-brige
Za program je potrebno pripremiti:
- Papir i pribor za pisanje.
Po završetku treninga svaki polaznik/ca će dobiti na e-mail materijale važne za nastavak prakticiranja tehnika i aktivnosti (materijale korištene u programu, Dnevnik komunikacije, Mindfulness audio vježbu + dnevnik prakticiranja).
GDJE? Trening se provodi na adresi Rudeška cesta 160A u malim grupama uz individualizirani pristup svakom polazniku.
Prijave i informacije na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
M: +385 (0)91 5021727
Voditeljice:
Ema Patrčević, magistra socijalne pedagoginje i polaznica certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska. Tijekom studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu susrela se s filozofijom mindfulnessa. Diplomirala je provedbom za, tu potrebu kreiranog, treninga kontrole ljutnje s tehnikama mindfulnessa s mladima u institucionalnoj skrbi. Po završetku studija, postaje suosnivačica udruge Mindfulness Hrvatska gdje se dodatno, u suradnji s Mindfulness Association UK i Mindfulness Association Poland, usavršava u tom području. Veseli ju istraživanje novih pristupa rada s djecom i mladima,a najviše cijeni art i ekspresivne tehnike. Provedbom ovog treninga učenja, želi polaznicima ponuditi mogućnost istraživanja drugačijeg pogleda na učenje te zasaditi novo sjeme koje će oni, ako procijene korisnim i interesantnim, uzgajati i oblikovati baš po svojoj mjeri.
Ivana Kurtov, magistra socijalne pedagogije, edukatorica gestalt psihoterapije i certificirana mindfulness učiteljica u suradnji s Udrugom Mindfulness Hrvatska i UK Mindfulness Association. Završava edukaciju za joga učitelja u Australiji s posebnim interesom u radu na području mentalnog zdravlja. Više godina radi kao savjetodavni terapeut u liječenju poremećaja hranjenja i poremećaja uzrokovanih stresom i traumom. Za vrijeme studija razvija veliku želju u istraživanju mindfulnessa što je dovodi do toga da zajedno s kolegama osnuje Udrugu Mindfulness Hrvatska. Svoje iskustvo u radu s mladima i odraslima temelji na cjelovitom/holističkom pristupu implementirajući iskustva i znanja s područja socijalne pedagogije, mindfulnessa, kliničkog terapijskog iskustva i terapijske joge. Svoju inspiraciju nalazi u vlastitim radostima i načinu brige za sebe za koju vjeruje da može biti kreativan i prekrasan proces. Naučiti mlade o vlastitom tijelu i umu može postaviti čvrsto temelje za ostatak života. Učenje nekog sadržaja je proces upoznavanja sebe, svojih kapaciteta i potencijala. Njena želja je prenijeti poruku o različitosti učenja kao bogatstvu mlade osobe, ponuditi iskustvo u kojem će mlada osoba moći prepoznati i izgraditi povjerenje u sebe što je onda najvažniji pokretač svih akcija. Smatra da je vrlo važno pristupiti učenju na cjeloviti način, uključujući tijelo, um i duh kako bi se u procesu učenja moglo očuvati i unaprijediti mentalno i fizičko zdravlje, upoznati svoje potencijale i prenijeti ih u svijet.