Umijeće učenja

Učenje po mjeri!

Dvodnevni trening učenja namijenjen učenicima od 11-16g.!

Otkrij primjerenu metodu učenja za sebe! Nauči kako planirati učenje i organizirati slobodno vrijeme te kako se na učinkovit način nositi s frustracijama, izazovima vršnjačkog pritiska i društvenih mreža!

Tijekom treninga oslanjamo se na filozofiju mindfulnessa kojoj ćemo pristupiti učeći tehnike po iskustvu i u trenutku!

KADA? Trening se održava jednom mjesečno i sastoji se od deset sati rada raspoređenih na subotu poslijepodne i nedjelju. Trening se provodi u malim grupama (do 10 polaznika) uz individualizirani pristup svakom polazniku.

Trening u siječnju, 2020. godine:

  • Subota, 25.01. od 15:00-19:00 sati
  • Nedjelja, 26.01. od 10:00-13:00 sati i od 14:00-17:00 sati

Trening završava grupnim razgovorom s roditeljima o obrađenim temama, a svi polaznici dobivaju materijale za daljnju primjenu naučenih metoda.

Ovo je prilika za tebe da preispitaš, procijeniš i provjeriš kakve su tvoje dosadašnje metode učenja, ali i da saznaš koji je način učenja baš za tebe!

Bavit ćemo se planiranjem učenja i organizacijom slobodnog vremena, tako da naučiš ne ”rastezati” učenje na cijeli dan, već strukturirano odraditi postavljenu namjeru i potom imati dovoljno vremena za sve drugo što voliš i što te zanima.

Pozabavit ćemo se i  nošenjem s frustracijama i odolijevanjem vršnjačkom pritisku, ali i izazovima društvenih mreža. Uz mogućnost stvaranja novih poznanstava, ovo će biti divna prilika samoosnaženja i stvaranja bolje slike o sebi. 

U ova dva radno-zabavna dana, naše sidro usredotočenosti bit će filozofija mindfulnessa kojoj ćemo pristupiti učeći tehnike po iskustvu i u trenutku!

”Mindfulness je pojam koji označava filozofiju, ali i praksu te specifične tehnike koje pojedincu omogućavaju opažanje sadašnjeg trenutka na otvoren, znatiželjan i nepristrani način te kako se navedeno manifestira u umu i tijelu. Može se tako reći i da mindfulness predstavlja fleksibilno stanje uma gdje je on aktivno angažiran u sadašnji trenutak, a pomoću čega pojedinac opaža nove pojave i biva osjetljiv na kontekst.” (Langer i Moldoveanu, 2000; Sas, 2007). 

Govoreći o već potvrđenim karakteristikama ovog pristupa, brojna istraživanja potvrđuju da mindfulness ima pozitivne učinke na:

  • kognitivno,
  • emocionalno
  • tjelesno funkcioniranje.

Kognitivni učinci su vidljivi u: povećanoj pažnji, kognitivnoj fleksibilnosti, kreativnosti i smanjenju negativnih misli. Ovaj pristup također pomaže: smanjenju emocionalne reaktivnosti, poboljšava emocionalnu regulaciju, empatiju, zadovoljstvo te otpornost na stresne situacije. Isto tako, istraživanja pokazuju da mindfulness dovodi do značajnih strukturalnih i funkcionalnih promjena u mozgu koje su povezane s emocionalnom regulacijom i izvršnim funkcijama.” (Boričević Maršanić i sur., 2015). 

Kako su tehnike primjenjive bez obzira na kontekst, mindfulness je sve više cijenjen u školskom, umjetničkom, sportskom, poslovnom i kliničkom okruženju te predstavlja kvalitetan alat promocije i očuvanja mentalnog zdravlja.


ORGANIZACIJA RADA:

Trening održavamo na adresi Ilica 50 (Street Art Studio Lapo Lapo, u prolazu prema Swanky Mint hostelu).

Sve polaznike pozivamo da na trening ponesu udžbenike iz predmeta u kojima najviše zapinju!

Cijena treninga: 1.500,00 kn

Uplatu je potrebno izvršiti prije početka tečaja.

Prijave i informacije na: om.art.radionice@gmail.com

M: +385 (0)91 5021727

Trening se održava pod vodstvom Eme Patrčević, magistre socijalne pedagoginje i polaznice certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska. Tijekom studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu susrela se s filozofijom mindfulnessa. Diplomirala je provedbom za, tu potrebu kreiranog, treninga kontrole ljutnje s tehnikama mindfulnessa s mladima u institucionalnoj skrbi. Po završetku studija, postaje suosnivačica udruge Mindfulness Hrvatska gdje se dodatno, u suradnji s Mindfulness Association UK i Mindfulness Association Poland, usavršava u tom području. Veseli ju istraživanje novih pristupa rada s djecom i mladima,a najviše cijeni art i ekspresivne tehnike. Provedbom ovog treninga učenja, želi polaznicima ponuditi mogućnost istraživanja drugačijeg pogleda na učenje te zasaditi novo sjeme koje će oni, ako procijene korisnim i interesantnim, uzgajati i oblikovati baš po svojoj mjeri.