Titula
CV voditelja
„Kreativnost kao jezik svakodnevnice, inspiracija kao misija.”
Iz ljubavi prema umjetnosti i ljudima, Melita je pokrenula ovu kreativnu priču koja nadahnjuje, povezuje i potiče na izražavanje kroz stvaranje i rast.
Melita Omeragić (Zenica, 1977.) akademska je kiparica, diplomirala na Akademiji likovnih umjetnosti „Pietro Vannucci“ u Perugii, Italija. Apsolventica je studija waldorfske pedagogije i redovita članica Hrvatskog društva likovnih umjetnika (HDLU).
Posjeduje bogato iskustvo u umjetničko-pedagoškom radu s djecom, mladima i odraslima te u provedbi i koordinaciji aktivnosti unutar projekata koji uključuju različite marginalizirane skupine.
Svoja umjetnička djela izlagala je na brojnim samostalnim i skupnim izložbama diljem Italije, sudjelovala na umjetničkim manifestacijama te osvojila više priznanja za likovni rad.
Melita je dugogodišnja suradnica obrazovnih i kulturnih institucija, u kojima kontinuirano doprinosi razvoju likovnih programa i promociji likovne kulture, s naglaskom na poticanje kreativnosti i senzibiliteta za likovnost kod svih uzrasta.
Jedna je od osnivačica Udruge Art škola, koja promiče kulturno i umjetničko stvaralaštvo te potiče bavljenje likovnom umjetnošću među djecom, mladima i odraslima.
Kao osnivačica i voditeljica umjetničke organizacije OMart, usmjerava svoj rad prema likovnom odgoju i razvoju kreativnih programa.
Od 2013. do 2018. godine osmišljavala je i provodila pedagoške i umjetničke programe u neprofitnoj organizaciji Praktikum, te koordinirala umjetničke aktivnosti u projektima poput Art Parka i inicijativama za socijalnu inkluziju, uključujući projekte za azilante i osobe starije od 54 godine (Mladi za 54+).
Autorica je i edukativnog programa „Priprema za školu“, koji integrira elemente NTC sustava učenja i waldorfske pedagogije, te besplatnog dječjeg programa izložbe „Orašar“ u Muzeju za umjetnost i obrt (2016./2017.), koji povezuje glazbenu, scensku i likovnu umjetnost.
Godine 2014. pokrenula je projekt „Umjetnost u mom kvartu“, koji djeci i mladima omogućuje izravan dijalog s umjetnicima i potiče ih na upoznavanje suvremenih umjetničkih praksi i izražajnih mogućnosti.