Melita Omeragić, akademska kiparica, diplomirala je na Akademiji likovnih umjetnosti „Pietro Vannucci“, Perugia, Italija. Apsolventica je na studiju waldorfske pedagogije. Redovni je član Hrvatskog društva likovnih umjetnika. Posjeduje veliko iskustvo u pedagoškom radu s djecom i mladima iz umjetničkog područja.
Tijekom života u Italiji podučava slikanje, modeliranje i crtanje za sve uzraste te priprema mlade likovnjake za prijemne ispite umjetničkih škola. Izlagala je po cijeloj Italiji umjetničke radove na samostalnim i kolektivnim izložbama, sudjelovala na različitim umjetničkim manifestacijama. Surađuje s likovnjacima u izradi scenografija u filmskoj industriji, organiziranju performancea te postavljanju izložbi i pri tome osvaja različita priznanja.
Po povratku u Hrvatsku imenovana je stalnim sudskim tumačem za talijanski jezik na Županijskom sudu u Zagrebu.
Od 2013.-2018. godine osmišljavala je i provodila pedagoške i umjetničke programe u neprofitnoj organizaciji Praktikum za djecu uzrasta od 6 godina i starije, pripremala učenike za prijemni u ŠPUD, vodila Art Class–likovne radionice za odrasle, koordinirala umjetničke aktivnosti na raznim umjetničkim projektima (Art park) te projektima u radu s azilantima i osobama starijim od 54 godine (Mladi za 54+).
U 2014. godini pokreće projekt pod nazivom “Umjetnost u mom kvartu” gdje u sklopu redovnog programa likovnih radionica udruge Praktikum, polaznike posjećuju umjetnici s današnje scene. Projekt je osmišljen u svrhu educiranja djece i mladih o današnjoj umjetničkoj sceni i trendovima. Polaznici, na ovaj način ostvaruju izravan dijalog s umjetnikom te upoznaju što, kako i na koji način radi, živi i proizvodi jedan umjetnik. U sklopu izložbe “Orašar” u Muzeju za umjetnost i obrt, 2016./2017. godine, osmislila je i organizirala provedbu besplatnog dječjeg programa koji je uključio i objedinio glazbenu, scensku i likovnu umjetnost.
Od 2016. osmislila je i provodi niz dječjih kampova, umjetničke i edukativne prirode.
Od 2017. godine u suradnji sa stručnim timom osmislila je i provodila program Priprema za školu za predškolski uzrast koji obuhvaća elemente NTC sustava učenja, waldorfske pedagogije i najnovijih psiholoških spoznaja.
Na projektu Mladi za 54+ koji je sufinancirala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda radila je kao koordinator aktivnosti. U sklopu navedenog projekta završava edukaciju za STRUČNO USAVRŠAVANJE UMJETNIČKIH I KULTURNIH DJELATNIKA za rad usmjeren na socijalno uključivanje osoba starijih od 54 godine te izuzev koordinacije aktivnosti, izvještavanja prema nadzornim organima, osmislila je i provela PARTICIPATIVNE UMJETNIČKE I KULTURNE AKTIVNOSTI, usmjerene na socijalno uključivanje osoba starijih od 54 godine. Na navedenim aktivnostima sudionike upoznaje s crtačkim, slikarskim i kiparskim tehnikama oblikovanja gline kroz grupni rad, a proizašla djela predstavljena su na završnoj skupnoj izložbi.
Samostalno i u suradnji s obrazovnim i kulturnim institucijama te akterima iz umjetničkog područja dugi niz godina kontinuirano dopridonosi razvoju likovnih programa s ciljem razvoja senzibiliteta za likovnost i kreativnosti kod djece, mladih i odraslih osoba.
akademska kiparica i waldorfska pedagoginja
Lara Krajačić rođena je u Karlovcu. Nakon završene jezične gimnazije upisuje dvopredmetni studij povijesti umjetnosti i hrvatskog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Apsolventica je modula moderne i suvremene umjetnost na studiju povijesti umjetnosti i nastavničkog smjera kroatistike. Tijekom studija održava individualna i grupna vodstva te tematske likovne radionice za sve uzraste u Muzeju suvremene umjetnosti, Muzeju za umjetnost i obrt, Umjetničkom paviljonu u Zagrebu i Aquatici, slatkovodnom akvariju u Karlovcu. Pohađa brojne likovne radionice na kojima razvija crtačke i slikarske vještine te sudjeluje na grupnim izložbama.
Povjesničarka umjetnosti
Miro Modul Petković, završio je školu Primijenjene umjetnosti i dizajna, stekavši obrazovanje za scenografsko aranžerskog dizajnera. Od svoje 13. godine aktivno se bavi uličnom umjetnošću tj. graffiti artom i upravo ga taj vid vizualne umjetnosti nadahnjuje da istražuje i ostale slikarske tehnike unutar kojih stvara posljednjih 25 godina. Tijekom svog stvaralačkog rada, Petković najviše eksploatira medij zida i izvanredno se snalazi pri radovima velikih formata (zidnih murala), upravo zbog specifičnosti tehnike koju koristi – zvane aerosol art. Nadahnjuje ga veliki raspon motiva – od estetike lika (tzv. charactera), tipografije pa čak i mrtve prirode – ipak, on ponajviše istražuje i eksperimentira upravo s estetikom slova. Aplicirajući svoje umjetničko ime “Modul Osam” u raznim varijacijama, Petković stvara nove oblike u brojnim, maštovitim stilovima graffiti arta. Osim što stvara sliku, stvara i njezinu podlogu pa bismo mogli reći da sprejem osim samog likovnog djela iscrtava i “platno” na kojem slika.
S vremenom svoje likovno djelovanje seli i na nove, neistražene medije i širi svoje kreativne obzore. Istražuje kaligrafiju, istovremeno kombinira rad u nekoliko medija (flomaster, sprej, akril, ulje, vodene boje). Na taj način konvencionalnije tehnike slikanja sagledava u progresivnijem svjetlu i spaja “nespojivo”. Također istražuje kiparstvo: izrađuje radove u drvu, stiroporu i mediapanu. Pri tome se poigrava s apstraknijim, opuštenijim oblicima i strogim oblicima slova koje spaja u nove kombinacije. Sve više radi na platnima pa na taj način graffiti umjetnost čiji je prirodan okoliš urbana sredina i ulica transponira na slikarsko platno.
Svoju je uličnu umjetnost uspio eksploatirati i u komercijalnom smislu – izrađuje slike većih formata, po narudžbi oslikava interijere i eksterijere i izrađuje skulpture.
Miro Petković iznimno je priznato i poznato ime među graffiti i street art umjetnicima u Zagrebu i regiji. Često i rado surađuje s njima, a svojim je radom i djelovanjem višestruko obogatio urbanu i street art kulturu. Jedan je od rijetkih umjetnika koji kontinuirano radi i stvara već 25 godina, čemu može posvjedočiti njegov izdašni arhiv radova. Njegova djela na platnima i predmetima koje bi drugi odbacili misleći da nemaju “umjetnički potencijal” krase interijere mnogih privatnih i poslovnih prostora.Budući da je jedan od pionira graffiti scene, njegov je rad krasio jedan od prvih zagrebačkih punktova ulične umjetnosti – zid na Branimirovoj ulici – još 1999. godine. Njegovi su radovi objavljivani u gotovo svim brojevima časopisa ZGB Kaos (tiskanom od 1994. do 2000) i ZGB Fever (tiskan od 2007. do 2012.), jedinih publikacija koje su bilježile nastanak i razvoj zagrebačke graffiti scene.
Njegova su djela također objavljena u mnogim regionalnim, ali i međunarodnim časopisima specijaliziranim za graffiti i street art. Okušao se i u izradi scenografije za festivale i kazalište, osmišljava vizualne identitete za razne brendove i vodi graffiti i kaligrafske radionice kojima obogaćuje nezavisnu, urbanu kulturu u Zagrebu.
Djela proučite na: https://modulosam.tumblr.com/EDIT
scenografsko aranžerski dizajner
Jelena Čulo je studentica zadnje godine preddiplomskog studija slikarstva na Akademiji likovnih umjetnosti u klasi prof. Zoltana Novaka. Tijekom studija sudjelovala je u brojnim projektima. Neki od projekata su bili suradnja s neprofitnom organizacijom „Medicusmundi“ (Španjolska) u cilju sakupljanja financijskih sredstava pomoći žrtvama nasilja u Africi (2020.).; Erasmus+ projekt (Zaragoza,Španjolska, 2019.) sudjelovanje u izradi zero waste scenografije za „Teatar potlačenih“. Također gostovala je kao predavač u gradskom muzeju Bjelovar na likovnim radionicama za djecu 2018. godine. Dvije godine kasnije odlazi na razmjenu studenata na Akademiju likovnih umjetnosti u Granadi (Španjolska). Osim projekata, sudjelovala je na više skupnih izložbi. Dobitnica je rektorove nagrade u interdisciplinarnom području umjetnosti (kulturno umjetnička suradnja studenata ALU Zagreb i FFZG za scenografiju predstave „Sablasna sonata“).
akademska slikarica