Radite, studirate, samo-educirate se, učite, istražujete , a odrasla ste osoba?
U vama i dalje živi vječni školarac, osoba željna znanja!
Ova radionica osmišljena je kao jedan podsjetnik, ali i prilika za naučiti KAKO učiti. Kreativnost, maštanje, imaginacija, uživanje i igra nisu samo pojmovi rezervirani za djecu i mlade. I u odrasloj osobi žive karakteristike djeteta koje možemo osvijestiti i s njima koegzistirati. To bi značilo probuditi kvalitete znatiželje, kreativnosti i mašte pri učenju, istraživanju i stvaranju.
Ono što učimo kao odrasli razlikuje se u sadržaju koji je dublji i kompleksniji.
No, kaže se da razumijemo sadržaj onda kada ga možemo objasniti djetetu.
Zato učenje i obavljanje kompleksnih zadataka ne mora biti kompleksno.
Uz mentalne mape takav sadržaj može dobiti smisao, logiku i kreativnost.
Pomoću simbola objašnjavat ćemo velike riječi i povezati lijevu i desnu polutku mozga pri učenju. Pomoću mindfulnessa postat ćemo svjesni sebe, prije nego idemo proučavati sadržaj. Istraživati i učiti iz sebe može potpuno promijeniti proces učenja koji onda teče iz naših potreba, prijašnjih asocijacija i jasnijeg viđenja.
Takav način učenja odrasle osobe, može postaviti temelje zdravog učenja i brige za sebe kod onih mlađih koji nas promatraju iz svakog kuta.

ORGANIZACIJA RADA:
Za koga je namijenjena ova radionica?
Za sve koji su na bilo koji način uključeni u učenje i istraživanje nekog sadržaja bilo da je to priroda njihovog posla ili osobna želja.
KADA I KAKO? Radionica se sastoji se od 90 minuta rada i provodi se putem ZOOM aplikacije u malim grupama uz individualizirani pristup svakom polazniku.
Sljedeća ONLINE radionica:
- Subota, 24.4. od 10:00-11:30 sati
Sadržaj radionice?
Na radionici se prolazi kroz 3 glavne aktivnosti:
- Mindfulness – uvodno o praksi usredotočene svjesnosti i dobrobiti istog za učenje i rad;
- Dnevnik svjesnosti – zapažanja o sebi prije učenja u svrhu stvaranje prostora za nove informacije;
- Upute i izrada mentalnih mapa kao jednu od vrsta mnemotehnika. Polaznici na radionici obrađuju svoj sadržaj i predočuju ga u obliku simbola/riječi/oblika.
Za radionicu je potrebno pripremiti:
- Sadržaj koji se uči ili istražuje;
- Veliki bijeli papir (može biti sastavljen lijepljenjem dva A4 papira);
- Olovka, drvene bojice, flomasteri, markeri (što god još može pobuditi kreativno izražavanje);
- Miran kutak za iskušavanje vježbe mindfulnessa, kao i kreiranje mentalne mape.
Po završetku radionice svaki polaznik/ca će dobiti na e-mail materijale važne za nastavak prakticiranja tehnika i aktivnosti (vježbe mindfulnessa, predložak za dnevnik svjesnosti).
Cijena radionice: 150,00 kn
Uplatu je potrebno izvršiti prije početka tečaja.
Prijave i informacije na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
M: +385 (0)91 5021727
Voditeljice:
Ema Patrčević, magistra socijalne pedagoginje i polaznica certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska. Tijekom studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu susrela se s filozofijom mindfulnessa. Diplomirala je provedbom za, tu potrebu kreiranog, treninga kontrole ljutnje s tehnikama mindfulnessa s mladima u institucionalnoj skrbi. Po završetku studija, postaje suosnivačica udruge Mindfulness Hrvatska gdje se dodatno, u suradnji s Mindfulness Association UK i Mindfulness Association Poland, usavršava u tom području. Veseli ju istraživanje novih pristupa rada s djecom i mladima,a najviše cijeni art i ekspresivne tehnike. Provedbom ovog treninga učenja, želi polaznicima ponuditi mogućnost istraživanja drugačijeg pogleda na učenje te zasaditi novo sjeme koje će oni, ako procijene korisnim i interesantnim, uzgajati i oblikovati baš po svojoj mjeri.
Ivana Kurtov, magistra socijalne pedagogije, mindfulness praktikant u edukaciji u suradnji Udruge Mindfulness Hrvatska i UK Mindfulness Association. Završava edukaciju za joga učitelja u Australiji s posebnim interesom u radu na području mentalnog zdravlja. Više godina radi kao savjetodavni terapeut u liječenju poremećaja hranjenja i poremećaja uzrokovanih stresom i traumom. Za vrijeme studija razvija veliku želju u istraživanju mindfulnessa što je dovodi do toga da zajedno s kolegama osnuje Udrugu Mindfulness Hrvatska. Svoje iskustvo u radu s mladima i odraslima temelji na cjelovitom/holističkom pristupu implementirajući iskustva i znanja s područja socijalne pedagogije, mindfulnessa, kliničkog terapijskog iskustva i terapijske joge. Svoju inspiraciju nalazi u vlastitim radostima i načinu brige za sebe za koju vjeruje da može biti kreativan i prekrasan proces. Naučiti mlade o vlastitom tijelu i umu može postaviti čvrsto temelje za ostatak života. Učenje nekog sadržaja je proces upoznavanja sebe, svojih kapaciteta i potencijala. Njena želja je prenijeti poruku o različitosti učenja kao bogatstvu mlade osobe, ponuditi iskustvo u kojem će mlada osoba moći prepoznati i izgraditi povjerenje u sebe što je onda najvažniji pokretač svih akcija. Smatra da je vrlo važno pristupiti učenju na cjeloviti način, uključujući tijelo, um i duh kako bi se u procesu učenja moglo očuvati i unaprijediti mentalno i fizičko zdravlje, upoznati svoje potencijale i prenijeti ih u svijet.