Nauči bolje organizirati svoje misli! Strukturiraj informacije i efikasnije planiraj učenje!
Pozivamo vas na zabavnu i edukativnu radionicu o umnim mapama na kojoj ćemo vježbati bolje organizirati ideje, pamtiti važne informacije i razvijati svoje supermoći učenja! Osim toga, na radionici ćemo isprobati i različite vježbe opuštanja koje mogu biti vrlo korisne za poboljšanje procesa učenja, jer smanjuju stres i anksioznost, a povećavaju koncentraciju i pospješuju pamćenje.
Radionica je namijenjena starijim osnovnoškolcima i srednjoškolcima!
Što su umne mape?
Umne mape su tehnika učenja koja koristi vizualni prikaz za organizaciju ideja i informacija. Sažimamo gradivo, crtamo, koristimo boje i poveznice kako bismo na zanimljiv način prikazali svoje ideje i bolje zapamtili ono što učimo. Ova metoda pomaže učenicima da razmišljaju kreativno i organiziraju svoje misli na jednostavan i slikovit način.
Što očekivati na radionici?
- Uvod u umne mape – Što su umne mape, kako funkcioniraju i zašto su korisne?
- Praktične vježbe – Kroz interaktivne vježbe učimo kako sami izraditi umnu mapu.
- Savjeti i primjena – Kako planirati učenje pomoću umnih mapa, kao pripremu za ispite, organizaciju zadataka i rješavanje problema?
- Vježbe opuštanja – Kako nam vježbe opuštanja mogu pomoći u učenju?
ORGANIZACIJA RADA:
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA? Učenicima osnovnih i srednjih škola u dobi od 11 do 16 godina. Radionica se provodi u grupi od minimalno 6 polaznika.
KADA?
- RADIONICA U OŽUJKU: u subotu, 15.03.2025. godine od 15:00 do 18:00 sati.
KOLIKO? Cijena radionice iznosi 50,00 EUR.
Uplatu je potrebno izvršiti prije početka radionice.
GDJE? Na adresi Amruševa ul. 8 u Zagrebu.
Mjesto u grupi osiguravate prijavom na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
M: +385 (0)91 5021727
Svi polaznici dobivaju materijale za daljnju primjenu naučenih metoda.
Za radionicu je potrebno pripremiti:
- udžbenike iz predmeta u kojima najviše zapinješ;
- olovku, drvene bojice, flomastere, markere (što god još može pobuditi kreativno izražavanje);
- volju za istraživanjem nečeg novog ili obogaćivanjem postojećeg!
Voditeljice:
Katarina Gugić, psihologinja, edukantica Geštalt psihoterapije pod supervizijom te edukacije Geštalt terapijskog pristupa u radu s djecom i adolescentima. Ima višegodišnje iskustvo rada s djecom, mladima i roditeljima, najviše u području socijalne skrbi. Dodatno se educirala u području razvojne procjene djece, primjene tehnika i aktivnosti iz terapije igrom, asocijativnih karata, progresivne mišićne relaksacije, mindfulnessa u radu s djecom i adolescentima, kao i u primjeni različitih psihodijagnostičkih instrumenata. Osnovala je centar Ovdje i sada s vizijom kreiranja mjesta podrške usmjerene na osnaživanje mentalnog zdravlja djece, mladih i odraslih kroz različite oblike individualnog i grupnog rada.
Provedbom ovog treninga, želja joj je pomoći djeci i mladima u boljem nošenju s izazovima današnjeg užurbanog načina života te sve većeg broja broja informacija i znanja u kojima se djeca trebaju snaći. Kroz različite zanimljive aktivnosti, polaznici će usvajati znanja o efikasnijem učenju, pritom ne zaboravljajući na svoje mentalno zdravlje.
Ema Patrčević, magistra socijalne pedagoginje i polaznica certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska. Tijekom studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu susrela se s filozofijom mindfulnessa. Diplomirala je provedbom za, tu potrebu kreiranog, treninga kontrole ljutnje s tehnikama mindfulnessa s mladima u institucionalnoj skrbi. Po završetku studija, postaje suosnivačica udruge Mindfulness Hrvatska gdje se dodatno, u suradnji s Mindfulness Association UK i Mindfulness Association Poland, usavršava u tom području. Veseli ju istraživanje novih pristupa rada s djecom i mladima,a najviše cijeni art i ekspresivne tehnike. Provedbom ovog treninga učenja, želi polaznicima ponuditi mogućnost istraživanja drugačijeg pogleda na učenje te zasaditi novo sjeme koje će oni, ako procijene korisnim i interesantnim, uzgajati i oblikovati baš po svojoj mjeri.
Ivana Kurtov, magistra socijalne pedagogije, edukatorica gestalt psihoterapije i certificirana
mindfulness učiteljica u suradnji s Udrugom Mindfulness Hrvatska i UK Mindfulness Association. Završava edukaciju za joga učitelja u Australiji s posebnim interesom u radu na području mentalnog zdravlja. Više godina radi kao savjetodavni terapeut u liječenju poremećaja hranjenja i poremećaja uzrokovanih stresom i traumom. Za vrijeme studija razvija veliku želju u istraživanju mindfulnessa što je dovodi do toga da zajedno s kolegama osnuje Udrugu Mindfulness Hrvatska. Svoje iskustvo u radu s mladima i odraslima temelji na cjelovitom/holističkom pristupu implementirajući iskustva i znanja s područja socijalne pedagogije, mindfulnessa, kliničkog terapijskog iskustva i terapijske joge. Svoju inspiraciju nalazi u vlastitim radostima i načinu brige za sebe za koju vjeruje da može biti kreativan i prekrasan proces. Naučiti mlade o vlastitom tijelu i umu može postaviti čvrsto temelje za ostatak života. Učenje nekog sadržaja je proces upoznavanja sebe, svojih kapaciteta i potencijala. Njena želja je prenijeti poruku o različitosti učenja kao bogatstvu mlade osobe, ponuditi iskustvo u kojem će mlada osoba moći prepoznati i izgraditi povjerenje u sebe što je onda najvažniji pokretač svih akcija. Smatra da je vrlo važno pristupiti učenju na cjeloviti način, uključujući tijelo, um i duh kako bi se u procesu učenja moglo očuvati i unaprijediti mentalno i fizičko zdravlje, upoznati svoje potencijale i prenijeti ih u svijet.