Dvodnevni trening učenja namijenjen učenicima od 11 do 16 godina!
Otkrij primjerenu metodu učenja za sebe! Nauči planirati učenje i organizirati slobodno vrijeme te se na učinkovit način nositi s frustracijama, izazovima vršnjačkog pritiska i društvenih mreža! Tijekom treninga oslanjamo se na filozofiju mindfulnessa kojoj ćemo pristupiti učeći tehnike po iskustvu i u trenutku!

ORGANIZACIJA RADA:
KOME JE TRENING NAMIJENJEN? Učenicima osnovnih i srednjih škola u dobi od 11 do 16 godina.
Trening se provodi u grupi od minimalno 6 polaznika.
KADA?
Vikend trening u veljači: u subotu i nedjelju, 10. 5. i 11. 5. 2025.
Vikend trening se sastoji od šest sati rada raspoređenih na subotu i nedjelju (od 15:00 do 18:00 sati).
Trening završava grupnim razgovorom s roditeljima o obrađenim temama, a svi polaznici dobivaju materijale za daljnju primjenu naučenih metoda.
KOLIKO? Cijena treninga iznosi 150,00 EUR.
Uplatu je potrebno izvršiti prije početka tečaja.
Sve polaznike pozivamo da za vikend trening pripreme :
- udžbenike iz predmeta u kojima najviše zapinju,
- nekoliko A4 formata papira
- praznu staklenku manje veličine (primjerice od marmelade),
- tekuće svjetlucavo ljepilo,
- post-it papiriće,
- flomastere i/ili bojice.
GDJE? Trening se provodi na adresi Amruševa ul. 8 u Zagrebu.
Mjesto u grupi osiguravate prijavom na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
M: +385 (0)91 5021727

KUTAK ZA ŠKOLARCE:
Ovo je prilika za tebe da preispitaš, procijeniš i provjeriš kakve su tvoje dosadašnje metode učenja, ali i da saznaš koji je način učenja baš za tebe! Upoznat ćeš kreiranje i učenje uz pomoć mentalnih mapa i mnemotehnika.
Bavit ćemo se planiranjem učenja i organizacijom slobodnog vremena, tako da naučiš ne ”rastezati” učenje na cijeli dan, već strukturirano odraditi postavljenu namjeru i potom imati dovoljno vremena za sve drugo što voliš i što te zanima.
Na ovom treningu učit ćeš kako umiriti svoje misli i tijelo ako osjetiš da te "školska nervoza" preplavljuje te kako se bolje nositi s frustracijama i ispitnom anksioznosti. Program ti može pomoći kako da od „sve u zadnji čas“ dođeš do „sve u pravi čas“.
Uz mogućnost stvaranja novih poznanstava, ovo će biti divna prilika samoosnaženja i stvaranja bolje slike o sebi.
KUTAK ZA RODITELJE:
Školovanje može biti stresno, a školski sustav ponekad ne nudi odgovor na pitanje „Kako učiti?“. Uz učenje, doba školovanja je izazovno zbog razvoja, kako fizičkog tako i emocionalnog. Program „Umijeće učenja“ stavlja naglasak na mentalno zdravlje koje je preduvjet koncentracije, upamćivanja informacija i kreativnog izražavanja.
Kroz različite aktivnosti i iskustvene vježbe, tijekom radionice radit ćemo na:
- stvaranju pozitivnije slike o sebi
- otkrivanju stila učenja i vlastitih snaga
- osvještavanju ugodnih i neugodnih emocija koje su povezane s učenjem i pamćenjem
- poticanju znatiželje i jačanju unutarnje motivacije za učenjem
- planiranju i organiziranju učenja, kao i postavljanju ciljeva učenja
- istraživanju tajni uspješnog učenja uz pomoć različitih tehnika učenja
- uvježbavanju obraćanja pažnje na ono što je “ovdje i sada” uz različite mindfulness vježbe
Pristupamo Vašem djetetu na individualan način. Uz kreativne aktivnosti tijekom ova dva radno-zabavna dana, posijat ćemo sjeme i pružiti alate uspješnog učenja, kako onog vezanog uz školu, tako i uz životne vještine.
Želimo da učenje i briga za mentalno zdravlje ne budu odvojene radnje, pa ćemo osim učenja “kako učiti?”, upoznati Vaše dijete s osnovnim odrednicama i vježbama filozofije mindfulnessa. Cilj nam je da Vaše dijete osjeti i utjelovi određene promjene koje će nastaviti primjenjivati u svakodnevnom životu.
”Mindfulness je pojam koji označava filozofiju, ali i praksu te specifične tehnike koje pojedincu omogućavaju opažanje sadašnjeg trenutka na otvoren, znatiželjan i nepristrani način te kako se navedeno manifestira u umu i tijelu. Može se tako reći i da mindfulness predstavlja fleksibilno stanje uma gdje je on aktivno angažiran u sadašnji trenutak, a pomoću čega pojedinac opaža nove pojave i biva osjetljiv na kontekst.” (Langer i Moldoveanu, 2000; Sas, 2007).

VODITELJICE:
Katarina Gugić, psihologinja, edukantica Geštalt psihoterapije pod supervizijom te edukacije Geštalt terapijskog pristupa u radu s djecom i adolescentima. Ima višegodišnje iskustvo rada s djecom, mladima i roditeljima, najviše u području socijalne skrbi. Dodatno se educirala u području razvojne procjene djece, primjene tehnika i aktivnosti iz terapije igrom, asocijativnih karata, progresivne mišićne relaksacije, mindfulnessa u radu s djecom i adolescentima, kao i u primjeni različitih psihodijagnostičkih instrumenata. Osnovala je centar Ovdje i sada s vizijom kreiranja mjesta podrške usmjerene na osnaživanje mentalnog zdravlja djece, mladih i odraslih kroz različite oblike individualnog i grupnog rada.
Provedbom ovog treninga, želja joj je pomoći djeci i mladima u boljem nošenju s izazovima današnjeg užurbanog načina života te sve većeg broja broja informacija i znanja u kojima se djeca trebaju snaći. Kroz različite zanimljive aktivnosti, polaznici će usvajati znanja o efikasnijem učenju, pritom ne zaboravljajući na svoje mentalno zdravlje.
Ema Patrčević, magistra socijalne pedagoginje i polaznica certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska. Tijekom studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu susrela se s filozofijom mindfulnessa. Diplomirala je provedbom za, tu potrebu kreiranog, treninga kontrole ljutnje s tehnikama mindfulnessa s mladima u institucionalnoj skrbi.
Po završetku studija, postaje suosnivačica udruge Mindfulness Hrvatska gdje se dodatno, u suradnji s Mindfulness Association UK i Mindfulness Association Poland, usavršava u tom području. Veseli ju istraživanje novih pristupa rada s djecom i mladima,a najviše cijeni art i ekspresivne tehnike. Provedbom ovog treninga učenja, želi polaznicima ponuditi mogućnost istraživanja drugačijeg pogleda na učenje te zasaditi novo sjeme koje će oni, ako procijene korisnim i interesantnim, uzgajati i oblikovati baš po svojoj mjeri.
Ivana Kurtov, magistra socijalne pedagogije, edukantica gestalt psihoterapije i certificirana mindfulness učiteljica u suradnji s Udrugom Mindfulness Hrvatska i UK Mindfulness Association. Završava edukaciju za joga učitelja u Australiji s posebnim interesom u radu na području mentalnog zdravlja. Više godina radi kao savjetodavni terapeut u liječenju poremećaja hranjenja i poremećaja uzrokovanih stresom i traumom. Za vrijeme studija razvija veliku želju u istraživanju mindfulnessa što je dovodi do toga da zajedno s kolegama osnuje Udrugu Mindfulness Hrvatska.
Svoje iskustvo u radu s mladima i odraslima temelji na cjelovitom/holističkom pristupu implementirajući iskustva i znanja s područja socijalne pedagogije, mindfulnessa, kliničkog terapijskog iskustva i terapijske joge. Svoju inspiraciju nalazi u vlastitim radostima i načinu brige za sebe za koju vjeruje da može biti kreativan i prekrasan proces.
Naučiti mlade o vlastitom tijelu i umu može postaviti čvrsto temelje za ostatak života. Učenje nekog sadržaja je proces upoznavanja sebe, svojih kapaciteta i potencijala. Njena želja je prenijeti poruku o različitosti učenja kao bogatstvu mlade osobe, ponuditi iskustvo u kojem će mlada osoba moći prepoznati i izgraditi povjerenje u sebe što je onda najvažniji pokretač svih akcija. Smatra da je vrlo važno pristupiti učenju na cjeloviti način, uključujući tijelo, um i duh kako bi se u procesu učenja moglo očuvati i unaprijediti mentalno i fizičko zdravlje, upoznati svoje potencijale i prenijeti ih u svijet.