Učenje po mjeri!
Dvodnevni trening učenja namijenjen učenicima od 11 do 16 godina!
Otkrij primjerenu metodu učenja za sebe! Nauči kako planirati učenje i organizirati slobodno vrijeme te kako se na učinkovit način nositi s frustracijama, izazovima vršnjačkog pritiska i društvenih mreža! Tijekom treninga oslanjamo se na filozofiju mindfulnessa kojoj ćemo pristupiti učeći tehnike po iskustvu i u trenutku!

ORGANIZACIJA RADA:
KOME JE TRENING NAMIJENJEN?
Za učenike osnovnih i srednjih škola u dobi od 11-16 godina.
Trening se provodi u grupi od minimalno 6 polaznika.
KADA?
- U PROSINCU: u subotu, 9.12. i nedjelju, 10.12.
Vikend trening se sastoji od šest sati rada raspoređenih na subotu i nedjelju (od 15:00 do 18:00 sati).
Trening završava grupnim razgovorom s roditeljima o obrađenim temama, a svi polaznici dobivaju materijale za daljnju primjenu naučenih metoda.
KOLIKO? Cijena treninga iznosi 100,00 EUR (753,45kn).
Fiksni tečaj konverzije iznosi 7,53450 kuna za 1 euro.
Uplatu je potrebno izvršiti prije početka tečaja.
Sve polaznike pozivamo da za vikend trening pripreme :
- udžbenike iz predmeta u kojima najviše zapinju,
- nekoliko A4 formata papira
- praznu staklenku manje veličine (primjerice od marmelade),
- tekuće svjetlucavo ljepilo,
- post-it papiriće,
- flomastere i/ili bojice.
GDJE? Trening se provodi na adresi Amruševa ul. 8 u Zagrebu.
Mjesto u grupi osiguravate prijavom na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
M: +385 (0)91 5021727

KUTAK ZA ŠKOLARCE:
Ovo je prilika za tebe da preispitaš, procijeniš i provjeriš kakve su tvoje dosadašnje metode učenja, ali i da saznaš koji je način učenja baš za tebe! Upoznat ćeš kreiranje i učenje uz pomoć mentalnih mapa i mnemotehnika.
Mentalne mape vizualni su prikaz znanja koji u shematskoj formi sadržavaju pojmove, riječi, rečenice ili simbole. Takav način omogućuje konkretnije razumijevanje odnosa među pojmovima. Zahtijeva vrijeme, trud i koncentraciju prilikom promišljanja o izradi i konačno u razumijevanju prikazanog. Na taj način informacije se podrobnije istražuju te više i dubinski razumiju. Radi se o kreativnoj tehnici učenja koja kao krajnji produkt biva jedinstvena za svako gradivo ili predmet kojem pristupa. Pojedini pojmovi mogu se lakše povezati i naučiti uporabom mnemotehnika u obliku slika, simbola, broja, riječi ili rečenica koje služe lakšem upamćivanju sadržaja.
Bavit ćemo se planiranjem učenja i organizacijom slobodnog vremena, tako da naučiš ne ”rastezati” učenje na cijeli dan, već strukturirano odraditi postavljenu namjeru i potom imati dovoljno vremena za sve drugo što voliš i što te zanima.
Pozabavit ćemo se i nošenjem s frustracijama i odolijevanjem vršnjačkom pritisku, ali i izazovima društvenih mreža. Uz mogućnost stvaranja novih poznanstava, ovo će biti divna prilika samoosnaženja i stvaranja bolje slike o sebi.
Razumijemo da školovanje može biti stresno i da ponekad školski sustav ne nudi odgovor na pitanje „Kako učiti?“. Uz učenje, doba školovanja je i izazovno zbog razvoja, kako fizičkog tako i emocionalnog. Program „Umijeće učenja“ stavlja naglasak na mentalno zdravlje koje je preduvjet koncentracije, upamćivanja informacija i kreativnog izražavanja.
Ovim treningom okupit ćemo se i zajedno podijeliti nove izazove te kreirati nova rješenja. Naučit ćeš kako umiriti svoje misli i tijelo ako osjetiš da te "školska nervoza" preplavljuje. Kako se nositi s ispitnom anksioznosti te ćeš saznati kako to da se nekih važnih informacija sjetiš baš kada ispit završi. Program ti može pomoći kako da od „sve u zadnji čas“ dođeš do „sve u pravi čas“.
KUTAK ZA RODITELJE:
Mjesto za promjene?
- Povećana unutarnja motivacija
- Bolje upoznavanje sebe
- Zabavnije učenje
- Planiranje
- Znatiželja i istraživanje
- Više vremena za slobodne aktivnosti
- Namjera i postavljanje cilja
- Veći uspjeh
- Više zadovoljstva
- Bolja slika o sebi
- Više osjećaja mira
Intuitivna strukturiranost
Ritam učenja u doba stalnih promjena
Ako gore navedeni pojmovi u vama izazovu osjećaj ugode i iskricu interesa, iznenadit ćete se još više, kada sliku ovih ugodnih osjećaja i iskustava povežemo i smjestimo u kontekst školskog sustava.
Pristupajući vašem djetetu kao individualnoj jedinki specifičnih potreba, uz kreativne aktivnosti tijekom ova dva radno-zabavna dana, posijat ćemo sjeme i pružiti alate uspješnog učenja, kako onog vezanog uz školu, tako i uz životne vještine.
Produbljujući unutarnju motivaciju i postavljajući namjeru, učit ćemo planirati vrijeme i kontekst učenja kako bi taj vrijedan proces najviše dobroga donio upravo vašem djetetu, a onda ćemo istražiti kako te alate koristiti i u ispitnoj situaciji.
Uz brojne iskustvene vježbice u svrhu boljeg povezivanja grupe i stvaranja osjećaja pripadnosti, ali i one potpuno mirne i tihe prirode kad ćemo jednostavno slušati – tišinu i svoj dah, vašem djetetu pružamo priliku posebnog vikend-iskustva. Cilj nam je da vaše dijete osjeti i utjelovi određene promjene koje će nastaviti primjenjivati. Posebice kada su djeca izložena novim situacijama, kreativnost i izbor novih načina učenja i upoznavanja sebe je vrlo važno za nastavak ritma učenja.
Stavljajući fokus na unutarnji svijet, obilježen začudnom povezanosti misli, osjećaja, fizioloških mehanizama, a onda i ponašanja upoznat ćemo vaše dijete s osnovnim odrednicama i vježbama filozofije mindfulnessa. Želimo da učenje i briga za mentalno zdravlje ne budu odvojene radnje.
”Mindfulness je pojam koji označava filozofiju, ali i praksu te specifične tehnike koje pojedincu omogućavaju opažanje sadašnjeg trenutka na otvoren, znatiželjan i nepristrani način te kako se navedeno manifestira u umu i tijelu. Može se tako reći i da mindfulness predstavlja fleksibilno stanje uma gdje je on aktivno angažiran u sadašnji trenutak, a pomoću čega pojedinac opaža nove pojave i biva osjetljiv na kontekst.” (Langer i Moldoveanu, 2000; Sas, 2007).
Govoreći o već potvrđenim karakteristikama ovog pristupa, brojna istraživanja potvrđuju da mindfulness ima pozitivne učinke na:
- kognitivno,
- emocionalno
- tjelesno funkcioniranje.
Kognitivni učinci su vidljivi u: povećanoj pažnji, kognitivnoj fleksibilnosti, kreativnosti i smanjenju negativnih misli. Ovaj pristup također pomaže: smanjenju emocionalne reaktivnosti, poboljšava emocionalnu regulaciju, empatiju, zadovoljstvo te otpornost na stresne situacije. Isto tako, istraživanja pokazuju da mindfulness dovodi do značajnih strukturalnih i funkcionalnih promjena u mozgu koje su povezane s emocionalnom regulacijom i izvršnim funkcijama.” (Boričević Maršanić i sur., 2015).
Kako su tehnike primjenjive bez obzira na kontekst, mindfulness je sve više cijenjen u školskom, umjetničkom, sportskom, poslovnom i kliničkom okruženju te predstavlja kvalitetan alat promocije i očuvanja mentalnog zdravlja.

VODITELJICE:
Ema Patrčević, magistra socijalne pedagoginje i polaznica certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska. Tijekom studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu susrela se s filozofijom mindfulnessa. Diplomirala je provedbom za, tu potrebu kreiranog, treninga kontrole ljutnje s tehnikama mindfulnessa s mladima u institucionalnoj skrbi.
Po završetku studija, postaje suosnivačica udruge Mindfulness Hrvatska gdje se dodatno, u suradnji s Mindfulness Association UK i Mindfulness Association Poland, usavršava u tom području. Veseli ju istraživanje novih pristupa rada s djecom i mladima,a najviše cijeni art i ekspresivne tehnike. Provedbom ovog treninga učenja, želi polaznicima ponuditi mogućnost istraživanja drugačijeg pogleda na učenje te zasaditi novo sjeme koje će oni, ako procijene korisnim i interesantnim, uzgajati i oblikovati baš po svojoj mjeri.
Ivana Kurtov, magistra socijalne pedagogije, edukantica gestalt psihoterapije i certificirana mindfulness učiteljica u suradnji s Udrugom Mindfulness Hrvatska i UK Mindfulness Association. Završava edukaciju za joga učitelja u Australiji s posebnim interesom u radu na području mentalnog zdravlja. Više godina radi kao savjetodavni terapeut u liječenju poremećaja hranjenja i poremećaja uzrokovanih stresom i traumom. Za vrijeme studija razvija veliku želju u istraživanju mindfulnessa što je dovodi do toga da zajedno s kolegama osnuje Udrugu Mindfulness Hrvatska.
Svoje iskustvo u radu s mladima i odraslima temelji na cjelovitom/holističkom pristupu implementirajući iskustva i znanja s područja socijalne pedagogije, mindfulnessa, kliničkog terapijskog iskustva i terapijske joge. Svoju inspiraciju nalazi u vlastitim radostima i načinu brige za sebe za koju vjeruje da može biti kreativan i prekrasan proces.
Naučiti mlade o vlastitom tijelu i umu može postaviti čvrsto temelje za ostatak života. Učenje nekog sadržaja je proces upoznavanja sebe, svojih kapaciteta i potencijala. Njena želja je prenijeti poruku o različitosti učenja kao bogatstvu mlade osobe, ponuditi iskustvo u kojem će mlada osoba moći prepoznati i izgraditi povjerenje u sebe što je onda najvažniji pokretač svih akcija. Smatra da je vrlo važno pristupiti učenju na cjeloviti način, uključujući tijelo, um i duh kako bi se u procesu učenja moglo očuvati i unaprijediti mentalno i fizičko zdravlje, upoznati svoje potencijale i prenijeti ih u svijet.