Dvodnevni trening učenja namijenjen učenicima od 11 do 16 godina!
Otkrij primjerenu metodu učenja za sebe!
Nauči planirati učenje i organizirati slobodno vrijeme te se na učinkovit način nositi s frustracijama, izazovima vršnjačkog pritiska i društvenih mreža!
Tijekom treninga oslanjamo se na filozofiju mindfulnessa kojoj ćemo pristupiti učeći tehnike po iskustvu i u trenutku!

ORGANIZACIJA RADA:
KOME JE TRENING NAMIJENJEN?
Učenicima osnovnih i srednjih škola u dobi od 11 do 16 godina.
Trening se provodi u grupi od minimalno 6 polaznika.
KADA?
-
U subotu i nedjelju, 24. 01. i 25. 01. 2026. godine.
- Vikend trening se sastoji od šest sati rada raspoređenih na subotu i nedjelju (od 15:00 do 18:00 sati).
Trening završava grupnim razgovorom s roditeljima o obrađenim temama, a svi polaznici dobivaju materijale za daljnju primjenu naučenih metoda.
KOLIKO?
Cijena treninga iznosi 150,00 EUR.
Uplatu je potrebno izvršiti prije početka tečaja.
Sve polaznike pozivamo da za vikend trening pripreme :
- udžbenike iz predmeta u kojima najviše zapinju,
- nekoliko A4 formata papira
- praznu staklenku manje veličine (primjerice od marmelade),
- tekuće svjetlucavo ljepilo,
- post-it papiriće,
- flomastere i/ili bojice.
GDJE?
Trening se provodi na adresi Amruševa ul. 8 u Zagrebu.
Mjesto u grupi osiguravate prijavom na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
M: +385 (0)91 5021727

KUTAK ZA ŠKOLARCE:
Ovo je prilika za tebe da preispitaš, procijeniš i provjeriš kakve su tvoje dosadašnje metode učenja, ali i da saznaš koji je način učenja baš za tebe! Upoznat ćeš kreiranje i učenje uz pomoć mentalnih mapa i mnemotehnika.
Bavit ćemo se planiranjem učenja i organizacijom slobodnog vremena, tako da naučiš ne ”rastezati” učenje na cijeli dan, već strukturirano odraditi postavljenu namjeru i potom imati dovoljno vremena za sve drugo što voliš i što te zanima.
Na ovom treningu učit ćeš kako umiriti svoje misli i tijelo ako osjetiš da te "školska nervoza" preplavljuje te kako se bolje nositi s frustracijama i ispitnom anksioznosti. Program ti može pomoći kako da od „sve u zadnji čas“ dođeš do „sve u pravi čas“.
Uz mogućnost stvaranja novih poznanstava, ovo će biti divna prilika samoosnaženja i stvaranja bolje slike o sebi.
KUTAK ZA RODITELJE:
Besplatna prezentacija vikend treninga "Korak po korak kroz Umijeće učenja"
KOME JE OGLEDNI SAT NAMIJENJEN?
Roditeljima učenika od 11 do 16 godina koji su zainteresirani za upis djece na vikend trening.
KADA?
Ogledni sat i prezentaciju vikend treninga ćemo održati u ponedjeljak, 19. 01. 2026. godine od 19:00 do 19:30 sati.
Besplatna prezentacija vikend treninga je ONLINE.
Školovanje može biti stresno, a školski sustav ponekad ne nudi odgovor na pitanje „Kako učiti?“. Uz učenje, doba školovanja je izazovno zbog razvoja, kako fizičkog tako i emocionalnog. Program „Umijeće učenja“ stavlja naglasak na mentalno zdravlje koje je preduvjet koncentracije, upamćivanja informacija i kreativnog izražavanja.
Kroz različite aktivnosti i iskustvene vježbe, tijekom radionice radit ćemo na:
- stvaranju pozitivnije slike o sebi
- otkrivanju stila učenja i vlastitih snaga
- osvještavanju ugodnih i neugodnih emocija koje su povezane s učenjem i pamćenjem
- poticanju znatiželje i jačanju unutarnje motivacije za učenjem
- planiranju i organiziranju učenja, kao i postavljanju ciljeva učenja
- istraživanju tajni uspješnog učenja uz pomoć različitih tehnika učenja
- uvježbavanju obraćanja pažnje na ono što je “ovdje i sada” uz različite mindfulness vježbe
Pristupamo Vašem djetetu na individualan način. Uz kreativne aktivnosti tijekom ova dva radno-zabavna dana, posijat ćemo sjeme i pružiti alate uspješnog učenja, kako onog vezanog uz školu, tako i uz životne vještine.
Želimo da učenje i briga za mentalno zdravlje ne budu odvojene radnje, pa ćemo osim učenja “kako učiti?”, upoznati Vaše dijete s osnovnim odrednicama i vježbama filozofije mindfulnessa. Cilj nam je da Vaše dijete osjeti i utjelovi određene promjene koje će nastaviti primjenjivati u svakodnevnom životu.
”Mindfulness je pojam koji označava filozofiju, ali i praksu te specifične tehnike koje pojedincu omogućavaju opažanje sadašnjeg trenutka na otvoren, znatiželjan i nepristrani način te kako se navedeno manifestira u umu i tijelu. Može se tako reći i da mindfulness predstavlja fleksibilno stanje uma gdje je on aktivno angažiran u sadašnji trenutak, a pomoću čega pojedinac opaža nove pojave i biva osjetljiv na kontekst.” (Langer i Moldoveanu, 2000; Sas, 2007).

VODITELJICE:
Katarina Gugić, psihologinja, edukantica Geštalt psihoterapije pod supervizijom te edukacije Geštalt terapijskog pristupa u radu s djecom i adolescentima. Ima višegodišnje iskustvo rada s djecom, mladima i roditeljima, najviše u području socijalne skrbi. Dodatno se educirala u području razvojne procjene djece, primjene tehnika i aktivnosti iz terapije igrom, asocijativnih karata, progresivne mišićne relaksacije, mindfulnessa u radu s djecom i adolescentima, kao i u primjeni različitih psihodijagnostičkih instrumenata. Osnovala je centar Ovdje i sada s vizijom kreiranja mjesta podrške usmjerene na osnaživanje mentalnog zdravlja djece, mladih i odraslih kroz različite oblike individualnog i grupnog rada.
Provedbom ovog treninga, želja joj je pomoći djeci i mladima u boljem nošenju s izazovima današnjeg užurbanog načina života te sve većeg broja broja informacija i znanja u kojima se djeca trebaju snaći. Kroz različite zanimljive aktivnosti, polaznici će usvajati znanja o efikasnijem učenju, pritom ne zaboravljajući na svoje mentalno zdravlje.
Ema Patrčević, magistra socijalne pedagoginje i polaznica certificiranog tečaja ”Teacher Training” u organizaciji Mindfulness Association UK, Mindfulness Poland i Mindfulness Hrvatska. Tijekom studiranja na Edukacijsko rehabilitacijskom fakultetu susrela se s filozofijom mindfulnessa. Diplomirala je provedbom za, tu potrebu kreiranog, treninga kontrole ljutnje s tehnikama mindfulnessa s mladima u institucionalnoj skrbi.
Po završetku studija, postaje suosnivačica udruge Mindfulness Hrvatska gdje se dodatno, u suradnji s Mindfulness Association UK i Mindfulness Association Poland, usavršava u tom području. Veseli ju istraživanje novih pristupa rada s djecom i mladima,a najviše cijeni art i ekspresivne tehnike. Provedbom ovog treninga učenja, želi polaznicima ponuditi mogućnost istraživanja drugačijeg pogleda na učenje te zasaditi novo sjeme koje će oni, ako procijene korisnim i interesantnim, uzgajati i oblikovati baš po svojoj mjeri.
Ivana Kurtov, magistra socijalne pedagogije, edukantica gestalt psihoterapije i certificirana mindfulness učiteljica u suradnji s Udrugom Mindfulness Hrvatska i UK Mindfulness Association. Završava edukaciju za joga učitelja u Australiji s posebnim interesom u radu na području mentalnog zdravlja. Više godina radi kao savjetodavni terapeut u liječenju poremećaja hranjenja i poremećaja uzrokovanih stresom i traumom. Za vrijeme studija razvija veliku želju u istraživanju mindfulnessa što je dovodi do toga da zajedno s kolegama osnuje Udrugu Mindfulness Hrvatska.
Svoje iskustvo u radu s mladima i odraslima temelji na cjelovitom/holističkom pristupu implementirajući iskustva i znanja s područja socijalne pedagogije, mindfulnessa, kliničkog terapijskog iskustva i terapijske joge. Svoju inspiraciju nalazi u vlastitim radostima i načinu brige za sebe za koju vjeruje da može biti kreativan i prekrasan proces.
Naučiti mlade o vlastitom tijelu i umu može postaviti čvrsto temelje za ostatak života. Učenje nekog sadržaja je proces upoznavanja sebe, svojih kapaciteta i potencijala. Njena želja je prenijeti poruku o različitosti učenja kao bogatstvu mlade osobe, ponuditi iskustvo u kojem će mlada osoba moći prepoznati i izgraditi povjerenje u sebe što je onda najvažniji pokretač svih akcija. Smatra da je vrlo važno pristupiti učenju na cjeloviti način, uključujući tijelo, um i duh kako bi se u procesu učenja moglo očuvati i unaprijediti mentalno i fizičko zdravlje, upoznati svoje potencijale i prenijeti ih u svijet.